2 września 2015

Instagram outfits

 
Koszula, Spódnica, Sandałki - Zara, Torebka - MUMU 


 Bluzka - Zara, Spódnica - 303 Avenue, Baletki - Zara, Torba - Nike


Ostatni post - tutaj


Sukienka - Bunny The Star, Baletki - Zara, Torebka - Milate


  Koszula - GAP, Spodnie - Zara, Baletki - Zara


 Sukienka - Simple, Szpilki - Prima Moda

 

 Bluzka , Jeansy - Zara, Marynarka - Massimo Dutti, Buty - Wojas


 Sukienka - Massimo Dutti, Sandałki - Zara


 Koszula - Zara, Spódnica - H&M Trend, Szpilki - Prima Moda, Torebka - MUMU, Zegarek - Calvin Klein


Przyszedł czas na kolejne podsumowanie miesiąca i zaprezentowania Wam fotek z aplikacji Instagram. Pod każdym zdjęciem znajdziecie opis, co dokładnie miałam na sobie.

Pozdrawiam ciepło i do następnego wpisu!
Aneta
 

6 komentarzy:

  1. Masz klase dziewczyno, dodaję Cię.
    http://thestyleresearcher.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneto, kiedyś robiłaś takie zestawienie ulubionych butów na lato, może zrobiłabyś taki post o ulubionych butach na jesień/zimę?

    Pozdrawiam,

    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę coś takiego przygotować, podpowiedz mi proszę czy masz na myśli moje ulubione buty, które posiadam, czy buty z aktualnych kolekcji (coś w stylu "wishlist") Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Miałam na myśli buty, które posiadasz:)

      Pozdrawiam,
      Joanna

      Usuń
  3. sukienka simple - mega kobieca!! wyglądasz w niej super ;)

    zapraszam http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne buciki masz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta