30 grudnia 2013

2013: The Outfits


Mango 2013

Zara blog 2013

Mango blog 2013

blog modowy clear taste

Czas na podsumowanie roku.
Jestem zadowolona że w postanowieniu blogowania wytrzymałam cały rok 2013, miło mi że zaglądacie tu do mnie i komentujecie. W dzisiejszym poście zebrałam prawie wszystkie zestawy i jak patrzę na te z ciepłych, letnich miesięcy to już nie mogę doczekać się kolejnej wiosny i lata. Z tego powodu najbardziej podoba mi się zestaw z białą sukienką ale ciekawi mnie, który Wam najbardziej przypadł do gustu?

W ciągu tego roku pojawiło się także na blogu trochę wpisów o innej tematyce, ciekawi mnie czy interesują Was takie kategorie - jak kosmetyki, makijaż, nowości w szafie, inspiracje i tematy z kręgu mody? Chętnie przeczytam co o tym sądzicie? A na koniec życzę Wam dobrej zabawy sylwestrowej i do zobaczenia w Nowym Roku!

Aneta

23 komentarze:

  1. niesamowite stylizacje =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię! A nogi masz cudowne! <3

    Wszystkiego dobrego na nowy rok :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cię! A nogi masz cudowne <3

    Wszystkiego dobrego na nowy rok :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna, masz genialną figurę i styl! :) każda stylizacja idealna, niczego bym nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko twoj styl jest dojrzały , spójny , widać ze stawiasz na jakość i wielofunkcyjnosc ubrań . Sama moglabyś napisać książkę o stylu à la Madame Chic ;)
    Pięknie .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) może kiedyś pomyślę o książce ;) hehe :)

      Usuń
  6. Mnie jak najbardziej interesowały wpisy o innej tematyce - tak trzymać :)

    co do zestawów to zgodzę się z Tobą, że zestaw z białą sukienką jest fenomenalny
    ale oprócz niego moją uwagę zwrócił także zestaw 8 - niby prosty ale spodnie zrobiły całość
    i 6 - koszula i woski to jest to :)

    Pozdrawiam i życzę częstszych wpisów ;)
    M. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, w takim razie takie posty o innej tematyce będą się pojawiały.
      I zgadzam się koszula +woski/jeansy + obcasy to zestaw na każdą okazję i zawsze będzie udany :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się Twój styl. Trudno wybrać najlepszą stylizację bo na dobrą sprawę każdą z nich chętnie sama bym na siebie włożyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie biała sukienka z falbanką wygrywa :) to jeden z najlepszych outfitów jakie kiedykolwiek widziałam :)
    gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iza :* Ty też w tej sukience pewnie wyglądasz super :)

      Usuń
  9. W każdy zestaw wskoczyłaby bez zastanowienia! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie z zaprezentowanych stylizacji są fantastyczne :) Szczęśliwego Nowego Roku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. doslownie kazda stylizacja mi sie podoba :) byloby wspaniale gdybys czesciej dodawala posty! moze napiszesz czy wyhaczylas cos na przecenach? czy moze czekasz az obniza ceny bardziej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postaram się dodawać posty częściej, dlatego też pytałam o inną tematykę :)
      Na przecenie zakupiłam kurtkę z tego posta: http://cleartaste.blogspot.com/2013/12/checkered-wool-jacket.html, jeansy, czarną rozkloszowaną spódnicę i butelkowo-zielony golf. Może zrobię posta z nowościami to wrzucę zdjęcia :) Mogłabym jeszcze dorwać jakieś buty i torebkę - ale nie mam nic upatrzonego.

      Usuń
  12. Witam bardzo zadowoleni z Twojego bloga, zastanawiam się, czy mogę używać zdjęć do posta na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  13. masz spójny, kobiecy styl, absolutnie nienachalny, wyważony, jednoczenie nie nudny. Od dawna tu zaglądam, również licze na częstsze wpisy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta