1 maja 2013

Black & White

b&w zara dress
sukienka zara
zegarek River Island
Stradivarius bag
 black and white zara dress
sukienka zara 2013
torebka stradivarius

Dress: Zara
Heels: Bata
Bag: Stradivarius
Watch: River Island

Dzisiaj prezentuję Wam zdjęcia, które zrobiłyśmy w piękny słoneczny piątek. Pogoda dopisała i  w końcu mogłam założyć sukienkę. Jak widzicie znowu jest biało-czarno, jedynym kolorowym akcentem jest torebka. Dzisiaj krótko i na temat, mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Pozdrawiam serdecznie!
Aneta



37 komentarzy:

  1. ;) pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękną masz figurę! idealną<3
    sukienka boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. kobieco z klasą-bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz :)) zwężałaś tę sukienkę? ja trafiam na same szerokie egzemplarze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na szczęście nic z nią nie musiałam robić, trafiłam na dobry egzemplarz :)

      Usuń
    2. a czy możesz podać jej wymiary? szczególnie interesuje mnie jej szerokość pod pachami, w pasie i na samym dole, będę ogromnie wdzięczna, bo być może przesadzam w przypadku szerokości tej sukienki :)

      Usuń
    3. 43-41-43 proszę :)

      Usuń
  5. Swietnie wygladasz w tej sukience, az sama nabralam na nia ochoty :-), jaki masz rozmiar???

    OdpowiedzUsuń
  6. I obcasy ;) w różu ! Pięknie Anetko , jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwycasz! buty pochodzą z aktualnej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! A w butach się zakochałam, cudowne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this dress xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam; wyglądasz zjawiskowo! szczególnie podoba mi się torebka, to obecna kolekcja? jaka jest jej cena? będę wdzięczna za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Niestety torebkę kupiłam rok temu, kosztowała ok.70 zł

      Usuń
  11. świetna sukienka, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogła byś podać link do sukienki na stronie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-seu-S2013/358003/1139522/SUKIENKA+Z+%C5%81%C4%84CZONYCH+MATERIA%C5%81%C3%93W

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję ;)

      Usuń
  13. pięknie sukieneczka na Tobie leży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepięknie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  15. wielbię! :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny minimalistyczny look. minimalizm zawsze na tak !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest ta sukienka.. wyglądasz niesamowicie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna jest ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka sukienką, notabene bardzo mi się podoba, minimalistyczna taka jakie lubię ALE twoja figura jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja. Buty i torebka, które korespondują - very nice (fajnie, że tylko podeszwa jest w kolorze, a nie cały but).
    Masz świetne wyczucie stylu!

    OdpowiedzUsuń
  21. minimalizm minimalizm minimalizm... wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta