10 sierpnia 2012

Another version of the maxi skirt

plisowana spódnica Zara
spódnica maxi zara
torebka Stradivarius
sweater - h&m / maxi skirt - zara / sandals- zara / bag - stradivarius / bracelets - h&m, cubus, parfois


Czy też tak macie, że nie możecie rozstać się z jakąś rzeczą i najchętniej nosilibyście ją prawie codziennie? Tak właśnie jest z tą spódnicą maxi. Uwielbiam ją zakładać i póki pogoda na to pozwala, to noszę ją dosyć często. Czuję się w niej świetnie, jest łatwa do zestawienia, odpowiednia na każdą okazję, a jej ruch na wietrze jest niesamowity (wolę w niej chodzić niż stać ;)). Swoją drogą daleko mi do osób, które ubierają daną rzecz raz, potem rzucają ją w kąt i kupują kolejne. Szanuję pieniądze i rzeczy, które noszę. Jeśli zdecydowałam się na zakup tej spódnicy to z zamiarem częstego użytkowania. Ubrania są właśnie po to, by móc się z nich jak najczęściej cieszyć, a jeśli są dobrze dobrane to żeby odzwierciedlały nas i nasz styl :)
Ciekawi mnie Wasze podejście do tematu?

Pozdrawiam i do następnego wpisu :)

20 komentarzy:

  1. Twój blog jest jak na razie moim ulubionym polskim blogiem. Widać, że nie podążasz ślepo za trendami i jesteś konsekwentna w stylu.
    Mam nadzieję, że wpisy będą pojawiać się częściej:)

    Jak dbasz o włosy? Na zdjęciach wyglądają na zdrowe i błyszczące;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te miłe słowa :)
      Co do włosów to: używam szamponu i odżywki Dove/ Gliss Kur. Po wysuszeniu - ekspresową odżywkę Gliss Kura + Biosilk na same końcówki. Raz w tygodniu maska Biovax. Przy lokowaniu prostownicą stosuję spray ochronny, na koniec nabłyszczam odzywką Liquid Silk Gliss Kur.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Szczerze odradzam Biosilk ze względu na naprawdę nieprzyjemny skład.

      A tak ponadto, zdecydowanie zgadzam się z powyższym komentarzem. Może nie masz na koncie wielu notek, ale każda z obecnych jest inspirująca, ubierasz się świetnie, masz ciekawą i niecodzienną urodę, same plusy ! To jest jeden z moich ulubionych blogów i uwielbiam do Ciebie zaglądać :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Dzięki za opinię co do biosilka, wezmę to po uwagę.

      Za te miłe słowa również dziękuję:) Cieszę się, że mój blog przypadł Tobie do gustu i go odwiedzasz, mobilizuje mnie to do nowych postów.!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. przepiekna spodnica! Zgadzam sie całkowicie z anonimem, masz naprawdę świetny styl i do tego wydajesz sie byc bardzo fajna i interesująca osoba! Jestem ciekawa Twoich wyborów ubraniowych na jesień, masz moze już jakieś must have? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy :)
      Jeśli chodzi o jesienne kolekcje, to przyznam się, że nie rozglądałam się jeszcze za niczym konkretnym. Nie trzymam się też tak sztywno aktualnych trendów czy "must have-ów". Jesienią uwielbiam nosić kolory takie jak: czarny, biały, szary, butelkowa zieleń, bordo/kolor wina, granat. Póki co zaplanowałam kupno jakiejś zielonej kurtki/parki, bo najbliżej mi do militarnego trendu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. naprawdę świetny blog ;) + masz bardzo fajny styl

      Usuń
  3. ojej cudownie! buty, maxi <3

    zapraszam do mnie w wolnej chwili, a tutaj z przyjemnością poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog a stylizacje proste i oryginalne zarazem. Dodaję bloga do ulubionych. Pozdrawiam i czekam na więcej :)
    Asik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do zaglądania, w przyszłym tyg. będzie nowy post :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komplement! Niestety kliknęłam coś przez przypadek i Twój komentarz mi zniknął :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta